۱۳۹۲ خرداد ۴, شنبه

مشائی گر رد بشه ـ ایران قیامت میشه!




ببش از یک سال بود که افراد و خبرگذاری های نزدیک به محمود احمدی نژاد به تصریح و به تلویح هشدار می دادند اگر صلاحیت «اسفندیار رحیم مشائی» یار گرمابه و گلستان رئیس جمهور برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری توسط شورای نگهبان تائید نشود جهان کن فیکون شده و احمدی نژاد دنیا را بر هم می زند و افشاگری می کند و شهر را شلوغ می کند و قهر می کند استعفا می دهد و سند رو می کند!
حتی کاربه جائی رسید که سایت آپاراتچیک و افسانه ساز هاشمی رفسنجانی (بازتاب) خبر داد که احمدی نژاد سندی دارد که اثبات می کند علی رغم میل ایشان در سال 88 نظام بنفع وی در نتیجه انتخابات تفلب کرده و احمدی نژاد اکنون تهدید کرده اگر مشائی رد صلاحیت شود ایشان نیز متقابلاً سند فوق را منتشر خواهد کرد!!! (در این زمینه نگاه کنید به مقاله دوئل سه نفره)
علی رغم این مشاهده شد «اسفندیار» جناب احمدی نژاد رد صلاحیت شد اما کوه موش زائید و تاکنون هیچ اتفاق خارق العاده ای از جانب رئیس جمهور بوقوع نپیوسته.
صادقانه خدمت جناب آقای احمدی نژاد اعتراف می کنم اینجانب به سهم خود و به احتساب قاطعیت و پایمردی شناخته شده ایشان بویژه در دفاع رفیق بازانه از رفقایشان خود را و آتش سنگین توپخانه قلمی خود را برای  ورود به یک جدال سنگین قلمی بر سر دفاع آقای احمدی نژاد از اسفندیار رحیم مشائی شان آماده کرده بودم.
آقای رئیس جمهور!
اگر بی خیال نامزد منتخب تان شدید بی خیال بازار ما نشوید.
به عبارتی:
مشائی را رها نکن
فکری به حال ما کن!
کلیه سوژه ها و مظامین و مطالب بنده در این خصوص «ماسید»!!!




هیچ نظری موجود نیست: