۱۳۹۲ خرداد ۷, سه‌شنبه

دکتری کذاب!



از میان نامزدهای ریاست جمهوری آقای دکتر علی اکبر ولایتی از جمله کسانی است که بدون مکث بر روی نام ایشان ضربدر زدم!

بالغ بر 16 سال پیش دلیل بی اقبالی ام به ایشان را ذیل مقاله «فراموش شدگان» در هفته نامه «راه نو» منتشر کردم و متاسفانه با گذشت 16 سال از آن تاریخ ایشان کماکان بر سنت مالوف خویش پایمردند.
ایشان در برنامه تلویزیونی دو روز پیش و بمنظور اثبات با کفایتی های خود متوسل به خاطرات دوران وزارت شان شدند و اظهار داشتند:
«در زمان جنگ اجلاس سران غیر متعهدها قرار بود در بغداد برگزار شود و من خانم گاندی را تهدید کردم که چنانچه اجلاس سران عدم تعهد در بغداد برگزار شود جمهوری اسلامی ایران از جنبش خارج می شود و این به نفع شما نیست و همین تهدید من باعث شد میزبانی اجلاس سران را از دولت عراق بگیرند»!

جناب آقای دکتر
بچه های جنگ هنوز حاضرند و می توانند شهادت دهند شما صادق نیستید!
واقعیت آن است چند ماه مانده به برگزاری اجلاس سران عدم تعهد در بغداد هر چند ایران معترض برگزاری این اجلاس در بغداد بود اما عملاً و از نظر نظامی امکان ناامن کردن بغداد برای ارتش و سپاه فراهم نبود تا از این طریق بتوانند برگزاری اجلاس در بغداد را کنسل کنند. صدام هم اصرار داشت تا با میزبانی اجلاس سران در پایتخت کشورش در مقابل ایران و جهان مانور قدرت بدهد.
این در حالی بود که در همان ایام موشک های عراق تا تهران را زیر شلیک قرار داده  بودند.
در چنین موقعیتی بود که «عباس دوران» خلبان رشید نیروی هوائی با سه فروند جنگنده اف چهار عازم بغداد شدند و شهید دوران با شهامت خود را به آب و آتش زد و به نزدیک بغداد رسید اما متاسفانه مورد اصابت پدافند هوائی این شهر قرار گرفت. علی رغم این و بعد از آنکه کمک خلبان با چتر از هواپیما بیرون پرید این خلبان دلاور خود را با هواپیمای شعله ور به ساختمان اجلاس سران غیر متعهدها رساند و با همان هواپیمای مشتعل خود را به ساختمان مزبور کوبید و آنجا را منهدم کرد.


سرگرد خلبان شهید عباس دوران


اقدام شجاعانه ای که فردای انتشار خبرش منجر به لغو اجلاس سران در بغداد شد و افتخاری بزرگ را بنام دلاور مردان نیروی هوائی ارتش جمهوری اسلامی ایران در تاریخ مجاهدت های ایرانیان ثبت کرد.
آقای دکتر ولایتی،
اجلاس بغداد را سرگرد خلبان عباس دوران ملغی کرد نه نشست های دیپلماتیک و مخنث جنابعالی!

۳ نظر:

ناشناس گفت...

اینو بخونید
https://plus.google.com/108343551260700884132/posts/B5q1xC87jRm

mojdeh گفت...

eyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
rohat shad delavar, ey shereh iran zamen ,ta iran ast namat hamesheh zendeh ast barayeh mardomaneh sarzamenam
mersi ostad man ra ba in javan-mardeh daler ashna karded
mrse razmandeh haghgo

هانیبال گفت...

با سلام
البته توضیحی که در یکی از سابت های خبری داده شده شاید کمی رفع ابهام کند:
http://www.mashreghnews.ir/fa/news/219526/%DB%8C%DA%A9-%D8%A8%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA-%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%D8%B3%D8%AE%D9%86%D8%A7%D9%86-%D9%88%D9%84%D8%A7%DB%8C%D8%AA%DB%8C