۱۳۹۵ آذر ۲۴, چهارشنبه

روحانی روئین تن یا در خطر!؟


صادق زیباکلام در ادامه سلسله گاف های مسبوق به سابقه خود طی مقاله ای در «آرمان» ضمن اذعان بر ضعف تیم رسانه ای دولت تدبیر و امید ادعا کرده قوت آقای روحانی در انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ ناشی از عدم مقبولیت اصولگرایان است و ظرفیت های تبلیغاتی و رسانه ای دولت کمترین نقشی در امداد رسانی به روحانی جهت پیروزی در انتخابات پیش رو را ندارد.
زیباکلام در ادامه متذکر شده دولت از نظر تبلیغاتی خیلی عقب است و تنها شانس روحانی این است که رقبای وی اصولگرایان هستند که محبوبیت‌شان کمتر از روحانی است. اما شرایط در زمان انتخابات این‌گونه نیست و اصولگرایان در آن زمان با تمام قوا به روحانی حمله خواهند کرد. درنتیجه او باید از هم اینک درفکر تغییر در تیم اطلاع رسانی خود باشد نه زمانی که دیگر کار از کار گذشته است.
اظهارات زیباکلام را می توان به حساب بضاعت مزجات شناخته شده اش در دنیای سیاست گذاشت. همین بضاعت مزجات در کنار نحافت مطالعات ایشان است که اسباب آن می شود مشارالیه دواعی پیشین خود را بسرعت فراموش کند.
زیباکلام در حالی پروای شکست را در گوش روحانی نجوا می کند که پیش از این هر کجا می نشست با شعف و مسرت، بشارت آن را به ملت ایران می داد که حسن روحانی بعد از حذف احمدی نژاد از عرصه انتخابات اینک با دست و پای بسته هم توان شکست دادن همه رقیبانش در انتخابات ۹۶ را دارد!
خوب است ایشان تصمیم خود را بگیرند که بالاخره «حسن شان» روئین تن اند یا در خطراند!؟


هیچ نظری موجود نیست: