۱۳۹۵ دی ۱, چهارشنبه

کابینه تبختر!



بهروز کمالوندی، سخنگوي سازمان انرژي اتمي، در نشست خبری خود درباره دستاوردهای برجام گفت:
با نقض برجام از سوی آمريكا، ممکن است عده‌ای اعلام کنند در این شرایط برجام را آتش بزنیم؛ اما توصیه سیاسی من آن است اگر فردی در زمینه‌ای اطلاعات کافی ندارد، باید سکوت کند تا کسی که متخصص است، اظهارنظر کند.

جناب آقای کمالوندی ظاهرا به یاد ندارند چندی پیش این رئیس جمهورشان بودند که بعد از آنکه آقای «علی اکبر صالحی» اعلام کرده که «طرف غربی به برخی از تعهدات خود در برداشتن تحریم‌ها از جمله تحریم‌های بانکی، تأخیر داشته» با مودبانه ترین شکل ممکن به دهان آقای صالحی کوبیدند و ضمن آنکه به مشارالیه توصیه کردند تنها در حوزه خودشان اظهار نظر کنند، فرمودند:
ایشان نه وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی اند. وزیر خارجه هم الآن نیستند!

جناب کمالوندی ـ وقتی صالحی که سالها در بالاترین سطح هم در مقام وزیر خارجه و هم در مقام رئیس سازمان انرژی هسته ای در پرونده اتمی درگیر بوده و بالتبع در این حوزه از صاحب نظرترین هایند از جانب رئیس جمهور بابت اظهار نظر در برجام منع می شوند دیگر چه کسی می تواند برای اظهار نظر کارشناسانه کردن پیرامون برجام مُحق باشند!؟
خیر جناب کمالوندی ـ مشکل کابینه تدبیر و امید و مسئول کابینه مزبور آن است که مبتلا به تبختر اند و باورشان شده یگانه کارشناسان و متخصصان برجسته و متبحر و مبرز جهان سیاست اند! و دیگران تنها موظف اند زانوی تلمذ نزد این از ما بهتران بر زمین بسایند! آن هم با این کارنامه حزن انگیز و مشعشع شان!

۱ نظر:

ناشناس گفت...

داریوش عزیز:
عکسی که به حق انتخاب کرده و گذاشته ای یادآور دست بوسی های مرسوم در شرفیابی به حضور اعلیحضرت است، تاریخ تکرار می شود.....