۱۳۹۵ آذر ۱۳, شنبه

جناب سرلشکر ـ مشغول مشق نظام باشید!



سال ۹۲ وقتی آقای زنگنه دچار جو گرفتگی شد و بیرون از دایره صلاحیت اش اقدام به مشق سیاست برای اهل سیاست کرد! به قد بضاعت خود خدمت شریف شان معروض داشتم:

آقای وزیر نفت! شما نفت ات را بفروش و سیاست و آداب سیاست را به اهلش بسپار!

اکنون نیز خدمت سرلشکر فیروزآبادی نیز عارضم:

سرلشکری که امروز و بعد از مصوبه تمدید ده ساله تحریم های ISA توسط سنای آمریکا ضمن هشدار به سنای آمریکا می فرمائید:

هزینه‌های نظامی نقض برجام سنگین خواهد بود ـ دردسر درست نکنید!

جناب سرلشکر!

فراموش کرده اید در فروردین ۹۴ این حضرتعالی بودید که شتابزده و هیجان زده توافق لوزان را گامی بزرگ در جهت احقاق حقوق مسلم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برشمرده و بابت اش به رهبر و ملت و رئیس جمهور و ظریف و زُمخت و کبیر و صغیر تبریک گفتنید تا جائی که رهبری مجبور شدند خدمت تان بفرمایند:

«اینکه حالا به بنده و دیگران تبریک می‌گویند، بی معنی است! همه چیز در جزئیات است، طرف مقابل بد عهد و متقلب است. ممکن است بخواهد در جزئیات، کشور ما را محصور کند»

جناب سرلشکر! بر شما نیز واجب است سیاست را به اهلش بسپارید و مشغول مشق نظام تان باشید!

سیاست را داب و آداب و ظرائف و دقائقی است که هیجان زدگی و عواطف و احساساتی شدن را برنمی تابد.

۲ نظر:

ناشناس گفت...

مسئله اینجاست که بعضی از سیاست مداران ما ازظرائف آداب سیاست چندان سر رشته ای ندارند و باید دیگران به آنها تذکر دهند . مثلا" بعد از قبول قطعنامه 598 طی مذاکراتی که مقامات ایرانی با عراق داشتند . جناب علی اکبر ولایتی وزیر امور خارجه ایران با لبخند روبروی طارق عزیز می نشست . بعدا" ( که شاید هم عده ای نظامی ! ) به وی این تذکر را دادند که فراموش نکنید ما با عراق درگیر 8 سال جنگ بودیم . خود شما بلافاصله بعد از توافق هسته ای از جمله کسانی بودید که به تیم مذاکره کننده ایران تبریک گفتید . حال آنکه از توافق روی کاغذ تا عمل فاصله است .

ناشناس گفت...

آقای سجادی بنده واقعا نگران حال شما هستم ابنکه تمام عمر خود را روزانه صرف فحش دادن به دیگران می کنید و هر روز دنبال سوژه ای برای فردا هستید نشانه های بیماری روانی خطرناکی است .بدون انقطاع هر روز به یکی بند می کنی و پاچه افراد مختلف را می گیری ادعای عالم بودن به همه امور داری و همه را به راه راست هدایت می کنی. دوستانه توصیه می کنم به یک روانپزشک متبحر مراجعه کنید